TUYỂN DỤNG
CHUYÊN VIÊN MARKETING PLANNING/ MARKETING PLANNING STAFF
Số lượng: 1
Trình độ: Đại học
Cấp bậc: Nhân viên
Kinh nghiệm: 1
Thu nhập: Thỏa thuận
Nơi làm việc: Hà Nam
1. JOB DESCRIPTIONS:
- Đảm bảo thực hiện và phát triển các hoạt động marketing nâng cao định vị sản phẩm đáp ứng nhu cầu khách hàng/ Ensuring implementation and development of marketing activities to enhance product positioning to meet customer needs
- Xây dựng chương trình ưu đãi cho khách hàng mới/ Proposing promotion plans for new customers
- Xây dựng các chương trình MKT dành cho khách hàng nhằm nâng cao sức cạnh tranh của thương hiệu, thúc đẩy tăng sản lượng/ Building marketing campains for customers to improve the competitiveness of the brand and increase renvenue
- Phân tích hiệu quả các chương trình chiến dịch, khuyến mãi/ Analyzing the effectiveness of campaigns and promotions
- Đăng ký các chương trình MKT với cơ quan nhà nước/ Registering for marketing campains with state agencies
- Thu thập thông tin thị trường và các công ty đối thủ để có chiến lược kịp thời/ Collecting market information of competitors to have a timely strategy
2. JOB REQUIREMENTS:
- Tốt nghiệp đại học các chuyên ngành về Chăn nuôi, Thú y, Marketing, Kinh tế, quản trị kinh doanh hoặc các chuyên ngành liên quan/ University graduate majoring in Hus & Vet, Marketing, Economy, Business administration...) or related majors
- Có khả năng thu thập và phân tích thông tin/ Ability to collect and analyze information
- Có ít nhất 1 năm kinh nghiệm tại vị trí tương đương/ At least 1 year of experience at the relative position.
- Giao tiếp tốt bằng Tiếng Anh/ Well communicating in English.
- Kỹ năng tin học văn phòng thành thạo/ Proficiency in office computer skills (Word, Excel, PPT)
- Kỹ năng giao tiếp và thuyết trình tốt/ Having good communication and prestentation skills
- Sẵn sàng đi công tác khi có công việc yêu cầu/ Willing to be on business trip when needed
3. WORKPLACES:
- Sujin Vina Co., Ltd - Ha Nam Branch: Dong Van 4 Industrial Park, Dai Cuong Commune, Kim Bang District, Ha Nam Province
- Working hours: 7:30 - 16:30 (Monday - Saturday), 2 Saturdays off in the month.
4. APPLY INFORMATION:
- Interested candidates, please send your CV/Resume to email address: nganltk@sj.co.kr
- If you have any questions, please call 077.938.2000 (Ms.Ngân)
5. BENEFITS
- Pay social insurance on total salary
- Accident insurance 24/24 for employees
- Leave, holidays and company establishment date as prescribed
- Provide breakfast and lunch at factories
- Give birthday gifts and gifts on holidays of the year
- Annual travel
- Internal and external training
- 13th month bonus + productivity bonus based on business performance
- Seniority Program
- Foreign language allowance
- Paid leave on the day of company establishment
- Support shuttle bus and business car outside the market
- Support phone, laptop, car (according to company regulations)